TRÖTT

Va fan!!!! Nu har jag varit trött i snart 20 år, känns det som. Numera är det ju liksom naturligt att vara trött eftersom man har en dotter som tycker det är toppen att vakna kl fem på morgonen. Men varför var jag trött förut. Stress? För mycket kaffe efter 18? Var jag tvungen att kolla kvinnofängelset varje dag? Som Beatas kära fadder säger: I't vetja! Fick i alla fall lära mig att ta hand om min stres idag. det var riktigt lärorikt. Duktig Lossman.... Har en idé om att börja sporta eller träna något mer regelbundet. Att verkligen åka någonstans sådär en gång i veckan igen. Förr åkte man ju hit och dit varje ag för att göra saker. Volleyboll tre gånger i veckan. Repade lika ofta. Träffade polare. Satt på S:t Andrew's. Hur fan hann och orkade man?? Jag har i alla fall lite beslutsångest. Ska jag åka till Slöddertälje vaarje torsdag och spel beach eller ska jag börja på syrrans poweryogapass? Det kanske räcker att jag bestämmer mig för att göra 25 armhävningar och 12 situps varje söndagmorgon...

Beata är som vanligt fantastisk. Idag har hon återigen träffat sin stora idol Elis. Han är ju fyra månader äldre och kan en massa kul saker som att gå, nästan springa, klappa händer och skälla som en mops. Beata vill förstås kunna allt det där hon också. Helst nyss.
Här kommer i alla fall en bild....

Hon e ju så fin.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0