Jag hatar snö!

Jag är så jävla trött på snö. kan vadret inte bara fatta att det är vår nu? Trodde inte det var sant när jag tittadu t genom fönstret i eftermiddags. Inatt har jag sovit typ tre timmar sammanlagt. Beata är inne i en separationsfas och då är hon inte så sugen på att sova. Det är jag.....
Jag har börjat komma igång med träningen nu och har ont i kroppen konstant. Härligt. På lördag ska jag göra "comeback" på beachen och spela turnering. Hoppas att jag kommer ihåg hur man gör. Det var i alla fall två och en halv säsong sedan jag spelade i den omfattningen som det kommer att innebära nu. Sedan är det HARD ROCK AFTER BEACH. Är det någon gång jag ska vara där är det ju då.

Fucin' ey!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0