090309 Länge sen

Ojdå. Nu har det visst gått snart fyra månader sen jag uppdaterade hår. Man kan jusäga att det har hänt en del. Beata har firat jul, träffat massa konstigt folk och sett sin första melodifestival. Hon håller med pappa i allt han säger om de as-sugiga bidragen och den ganska värdelösa underhållningen. Hon växer och äter fast föda. Hon garvar mycket och låte på en massa underliga sätt. Hon har fått låna storkusin Villes gåstol som hon knallar omkring i och snart kan hon stå själv trots att hon bara är drygt ett halvår gammal. Jag kommer att lägga upp massor med bilder här om ett litet tag (ja..jag lovar att det blir ett litet...) Under tiden kan man gå in på www.vegababes.blogg.se för att se hur Beata ser ut. Som sagt har det hänt en del, så jag orkar helt enkelt inte redogöra för allt här. Hon är i alla fall fantastisk. Hon skänker otroligt mycket glädje både till mig och hennes mor. Det är svårt att uttrycka i ord, men det är på alla plan mycket roligare, mycket svårare och mycket mer fantastisk än vad jag trodde att det skulle vara att bli farsa. Ni alla måste prova nån gång....


Man joober ju arslet av sig också.... När man inte brottas med elever, ska man vara utvecklande för skolan och ta konflikter med kollegor och vara smart i sina lektionsupplägg. Allt annat än undervisning verkar vara det som styr om man ska få fetare lönekuvert eller inte. Va fan!!!
Just nu håller vi som bäst på att styra upp band och sponsorer och marknadsföring inför årets EAST-festival. Det kommer skitcoola band, men vi måste ju styra upp så att det kommer publik också.... man kan ju alltid kolla på festivalens hemsida: www.eastfestival.se och se vad som händer.
Bland annat kommer Mindscape, Middleage, Stereolith och Cervello. Alla musikelever och lite annat. Dessutom  fotbollsturnering och handbollsaktiviteter om man är av det lite sportigare slaget.
Kom och rocka!

Jag har inte varit pigg sedan jag gick i högstadiet, typ.... Vad ska jag göra åt det? Kom gärna med bra förslag......




Lite kul får man ha på sitt barns bekostnad.....

Vi hurrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0