Kärlek och Gitarrer

Idag tror jag att min kärlek till Lilla B har vuxit till oanade höjder. Den var förstås villkorslös och dirket från den första sekunden, men idag hände det nåt. Det går tyvärr inte att beskriva för någon som inte varit med om att ha barn. Ni som vet, vet...
Kolla bara in detta!!!
   


Håller på att försöka sälja min Gibson explorer, men det verkar svårt. Så känner ni någon som vill ha en så säg till den att köpa min... Har lite annat skoj till salu också. Kolla in vendolin.se.
Anledning till denna kommers är att jag måste ha ny utrustning. Stereolith är på G igen. Nya inspelningar gjorda och vi ska vara med i tävlingen JACKROCKS. Vi spelar på Nalen den 13e november. Kom och heja!!! Ska det låta bra måste den nya utrustningen inhandlas snart. Det är så j-vla dyrt bara.

Varför görs det så mycket usel musik??? Hörde ny musik på P3 idag och blev så besviken. Skönt då att Slipknot har gjort en grym platta igen, Kolla in nya singeln Psychosocial. Sånt j-vla tryck!!!!
Måste gå å kolla om det finns biljetter kvar till Slipknot/Machinhead.

Vill bara att ni ska veta att katterna har det bra...

Kommentarer
Postat av: Angélica

Hon är sjukt söt! Så glad för er skull! Kram på er båda! =) /Angèlica

2008-09-29 @ 21:57:20
URL: http://sezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0