Jobbig dag.

Jag vill ju hem till min dotter så fort det går efter jobbet. Idag blev det sent och jäkligt jobbigt. Var tvyngen att dra till Farsta  och fixa minifom-droppar och styra upp lite annat. I och med att jag jobbadee sent känders det som jag aldrig kom hem. Väl hemma kände jag mig som världens skurk.... Lite pasta och vila senare så kom vi igång iongen och det kändes bättre både för mig och Hanna. Beata har haft en fantastsk dag med sömn i vagn och soligt väder och humör.

Har i alla fall kommit igång med jobbet. Kul men jobbig dag som sagt... Imorrn fredag med lång dag på jobbet och gig på kvällen. det är ju kul förstås, men som sagt... man vill ju hem också... Sedan hoppas jag på lite gage. Ska giga på lördag också. Då vet jag att jag får gage. Snart har jag kanske råd med ett par nya brallor...

Hur fan kom det sig att ag helt plötsligt snöade in på Gary Moore...???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0